Štítky

neděle 6. listopadu 2016

Čtenářská výzva 2016

 ta dá Konečně zveřejňuji čtenářskou výzvu, do které jsem se letos pustila (z webu ctenarskavyzva.cz, dá se to propojit s databazeknih.cz a přehledně si tam knížky odškrtávat) a zároveň by bylo asi dobrý napsat jak to dopadlo s výzvou loňskou, kterou vidíte na mém postranním panelu: snažila jsem se, ale zdaleka jsem tedy nepřečetla všechno, u některého zadání jsem fakt neměla tušení co tam přiřadit. Pro rekapitulaci:

Reading challenge 2015
A book with more than 400pages: Haruki Murakami - Kronika ptáčka na klíček (729 stran)
A classic romance: Emile Zola - Nana (to byste uznali, že jo?)
A book that become a movie: Stephen Chbosky - The perks of being a wallflower (Ten, kdo stojí v koutě.. filmový název Charlieho malá tajemství s Emou Watson!)
A book with a number in the title: George Orwell - 1984
A book by a female author: Jane Austen - Pýcha a předsudek
A book of short stories: Milan Kundera - Směšné lásky
A non-fiction book: Asti Hustvedt - Lékařské múzy (O fenoménu francouzských hysteriček)
A book from an author you love but haven't read yet: Haruki Murakami - Muži, kteří nemají ženy
A book a friend recommended: chtěla jsem přečíst Alessandro Barricco - Oceán moře, ale nějak to nestihla.. (na popud italské kamarádky Val)
A Pultzer-Prize winning book: Harper Lee - Jako zabít ptáčka
A book your mum loves: Jack London - Tulák po hvězdách
A memoir: Haruki Murakami - O čem mluvím když mluvím o běhání
A book from your childhood: Lewis Carrol - Alenka v říši divů
A book with a colour in the title: počítá se Haruki Murakami - Bezbarvý Cukuru Tazaki a jeho léta putování?
Pokud dobře počítám, tak to dělá celkem 13 knížek, což znamená každý měsíc alespoň jednu, a to není tak špatné. Letos jsem si dala předsevzetí víc číst (a najít si #vícečasunačtení) a sice každý měsíc aspoň dvě knížky, tak uvidíme. Jednu do letošního seznamu už mám a druhou teď čtu. Místy mi ale opět chybí inspirace, takže budu ráda za vaše tipy! 

♥♥♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše milé komentáře! :-)