Štítky

neděle 6. listopadu 2016

potřebuji #vicecasunacteni

O mém předsevzetí více číst, jsem vám už psala v novoročním článku, motivovala mne k tomu rozhodnutí má italská spolubydlící, která četla vždy a všude a ve mně probudila stesk po dobách, kdy jsem si nosila z knihovny vždy těžký batoh (ano, ještě za mého působení na malém gymplu) a nemohla se dočkat až to všechno přelouskám. Motivovala mne k tomu taky reading challenge, do které si průběžně zapisuji své knižní tipy, a velkou motivací byla pro mne návštěva téhle nádherné knihovny/knihkupectví ve stylu Harryho Pottera (ehm, to mohla být i motivace k tomu naučit se portugalsky, což tedy úplně nevyšlo, ještěže tam měli i klasiku v angličtině). Chcete vidět, co myslím? Klikněte zde a kochejte se! Já vlastně strašně ráda chodím do knihkupectví, a pokud jsem v zahraničí, tak pro mne knížky představují i určitou verzi suvenýru. Z Portugalska jsem si přivezla Malého prince a Hvězdy nám nepřály, v Německu jsem si k narozeninám vybrala Alenku v říši divů, akorát v Itálii vždy spíš podlehnu kosmetice (kiko). Jak vás tady průběžně informuji, tak se snažím víc číst, v autobuse cestou do nemocnice i cestou zpátky, v dálkových spojích, chvilku před spaním, ale i pár stránek jako relax mezi učením. Od začátku roku mám přečtených nějakých deset knížek, což tedy žádná sláva není, a s vidinou brzkých státnic to nevidím na velké zlepšení, ale mám tady takový čtecí wishlist, který mne snad nakopne.

Dallas a Melissa Hartwigovi: Jídlo na prvním místě. Je tomu skoro měsíc, co jsem se rozhodla vyzkoušet Whole30 a naplánovala si tento program na září, dnes jsem začala, ale knížka má v knihovně tolik požadavků, že bych se k ní dostala až za rok, tak asi pořídím svůj výtisk zde
David Lagercrantz: Dívka v pavoučí síti je asi nejžhavější novinkou, vyšla před pár dny, a protože jsem před pár lety doslova zhltla trilogii Milénia, tak je jasné, co musí následovat /martinus má/

Austin Kleon: Ukaž co děláš a Kraď jako umělec. jelikož jsem tvor kreativní, hlavně tedy mám-li se učit, tak jsem před pár měsíci už zaregistrovala tyhle bible, které se, myslím, mohou ale hodit úplně každému /od martinus tahle a tahle
Kurt Cobain: Journals Následující výtisk, paperback, deník či jak to nazvat vás možná překvapí, ale měla jsem svoje nirvana období a tak bych tyhle unikátní zápisky chtěla mít doma /odtud/
Helen Walsh: The lemon grove. Na tuto britskou autorku jsem narazila celkem náhodou letos ve Varech, kdy mne ve výběru filmů oslovil právě její režijní debut, jako spisovatelka už publikuje celkem úspěšně delší dobu. Film byl super a z knížek padla volba třeba na tuhle /odtud/
Haruki Murakami: Po otřesech. Že mám veškerého česky vydaného Murakamiho už asi nikoho, kdo sem zavítá častěji, nepřekvapí - no veškerého ne, tahle mi chybí a nevím proč jsem se jí vyhýbala, zrovna dneska se mi krásně četly anglické povídky, tak proč ne i tyhle? /martinus/
Alessandro Baricco: Ocean Sea. Opět se vracíme k cizojazyčné próze, jelikož česky je titul prostě vyprodán. Autor je ital, poměrně známý, a díky mé italské spolubydlící bych se s ním chtěla seznámit i já. Možná vám bude povědomá jiná jeho kniha, zfilmovaná jako Hedvábná stezka s Keirou Knightley /pořídím odtud/
A co máte zrovna rozečteného vy?

♥♥♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše milé komentáře! :-)